26 Aralık 2015 Cumartesi

HAYATIMIN BAŞROLÜ OLUR MUSUN?

     Duygu Özlem Yücel; ''Dengesiz Bir Adamın Anatomisi'' kitabından sonra ''Hayatımın Başrolü Olur musun?'' adlı kitabını, Selim Çiprut ile birlikte yazdı. Ve iyi ki de yazdı çünkü komik, eğlenceli, romantik bir kitap oldu. İlk defa iki yazarlı bir kitap okudum ve gerçekten çok eğlendim. Birbirlerini çok güzel tamamlamışlar.

    Tuvana, cast ajansında çalışan, ailesinden ayrı başka bir memlekette tek başına yaşayan güzel bir genç bayan. Avukat bir sevgili var. Bildiğiniz odunun teki. Ev sahibi Makbule Cümbüş adında harika bir komşusu var. Tuvana' nın akıl hocası, eğlenceli, keyifli. Eski gazinolar kraliçesi

   Kerem ise oyuncu. Geniş çevresi olan, yakışıklılığı ile tanınan, dizilerin başrol oyuncu kahramanımız. Evliliğe karşı alerjisi olan, biricik abisi ve vazgeçemediği kankalarıyla mutlu bir hayatı var.

   Peki Tuvana ve Kerem nasıl tanışıyor? Biri oyuncu biri cast ajansı ise; ortak nokta belli: Film senaryosu. Bu iki insan tanıştığı andan itibaren birbirlerine kıllık yaparlarsa, neler olur? Okuyalım görelim o zaman diyorum.

   Kitabı elime aldığım andan itibaren bırakamadan bitirdim. Kendi kendime güldüm, kahkahalara boğuldum. Dedim bu kadar olur valla! Benim kız arkadaşlarım gelip bana erkek arkadaşlarını anlattıklarında onları dinler ve destek olurdum. Erkek arkadaşlarım ise gelip kız arkadaşlarını anlattıklarında ise; senaryo yine aynı ben destek olma çabalarındayım.

   İkili ilişkilere başlamak zordur. Çünkü hep bir yanlış anlaşılma durumu söz konusudur. ''Acaba benden hoşlanıyor mu?'' diye düşünür, kendi duygularımızdan emin oluncaya kadar cebelleşir, sonunda kendimizi aşkın kollarında buluruz. Buluruz bulmasına da; onun ortamı, ailesi, arkadaşları.. Peki onlara uyum sağlayabilecek miyiz?

  Bazen hayatımızdaki insanın sürekli yanımızda olacağını düşünürüz. Her şeyiyle onu kabulleniriz. Göz yumarız çoğu zaman yaptıklarına. En sevdiğimiz rengi bilmese de, yaptığımız yemeği beğenmese de, en sevdiğimiz çiçek yerine kendi sevdiğini alsa bile. Çünkü anlayışlı olmamız gerektiğine inanırız. Çoğu durumu alttan almalıyızdır ilişkilerimizde. Almazsak ne olur? Dünyanın sonu mu gelir? Hiç sanmıyorum.

   ''Bana mesaj atmazsın anlarım.
  İlgi göstermezsin onu da anlarım.
  Beni başka birisiyle görürsen onu da sen anlayıver.''

  Kitabı okurken kendinizden deneyimler bulacaksınız. Belki de hayatınızın aşkı karşınıza çıkacak ya da onu fark edeceksiniz.  İlişkiler iki kişilik yaşanır. Eğer 3.kişi araya girerse bu kim olursa olsun, yanlış anlaşılmalara sebebiyet verecektir.

  Keyifle okuyun, gülün, kahkahalara boğulun.. Bu arada unutmadan; sevgili yazarlarımız kitabın devamını bekliyoruz. Heyecanımız yarım kaldı.

  Hayatınızın başrolünü bulmanız dileğiyle..

 
DEX PUB
DUYGU ÖZLEM YÜCEL & SELİM ÇİPRUT
354 SAYFA
 
 

2 yorum:

  1. Eğlenceli bir kitapmış , romantik komedi tarzında yazan bir Türk yazar okumadım daha önce hiç , not alacağım bunu , sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka okumalisiniz hem keyifli hem de bol kahkahali 😊

    YanıtlaSil