22 Kasım 2013 Cuma

Haydi Şimdi Bütün Eller Havaya

     80 yıllarında dünyaya gelmiş olmanın en güzel yanı, 90' ların harika müzikleriyle yaşamaktadır. Hepsini ezbere bilmek, üzerinden yıllar geçse de anlamlarını yitirmemeleri, her dinlediğimizde keyif vermeleri, ayaklarımızı yerden kesmeleri.

     Taksim de yoğun olan gece hayatını, Ortaköy deki klasik mekanları, caddedeki çılgınlıkları. Hepsini yaşadım, gördüm. Kimin eli  kimin cebinde belli olmayan ortamlar, bohem mekanlar, zevksiz müzikler, insanı bunalıma sokan, üzerine üzerine gelen duvarlar.. Daha bir çok detay sayabilirim aslında, beni eğlenceden  soğutan. 

     Kız kıza dışarı çıkmanın zevki bambaşkadır, gecenizi mahveden yaratıklar olmadığı müddetçe. 
   
     Her cumartesi eğlendiren, içindeki kurtları döktüren, sahnedeki esprileriyle, kırmızı noktalı biplemeleriyle, sesiyle, duruşuyla, pozitif elektriğiyle, bizi kahkahalara boğan, atmosferi koruyan, herkesi bir arada tutan, kendi gibi muhteşem orkestrasıyla ritmi yakalayan,  kendine özgü müzikleri, kendi tarzıyla bizim bütün negatif enerjimizi alan muhteşem insanla siz hala tanışmadınız mı yoksa?


O bir söz yazarı,
O bir yorumcu,
O bir besteci,
O bir yazar,
O bir çizer,
Biz onunla coşar,

O bir Volkan KOŞAR :)

   
   Geç kalmış değilsiniz, burda size ne kadar anlatsam, sayfalarca yazsam da, gidip yaşamanız, görmeniz, eğlenmeniz ve en önemlisi de hissetmeniz lazım. Müzik ruhun gıdası gerçeğini tekrar tekrar yaşayacaksınız. Canlı müziği, günümüzü, en önemlisi 90' ları seviyorsanız sizde bize katılın. Volkan ve sahne arkadaşları; her cumartesi günü Beyoğlu Fransız sokağında La Fee' de sizlerle yani bizlerle :)



Ayna ayna  söyle bana
Benden yalnız var mı bu dünyada
Takvimler bir bir dökülürken
Bir tek onu tutamıyorum
Tek isyanım var şu hayatta… Zaman
Aynaya dönüp baktığımda
Yüzümdeki çizgilerin adı
Onca yaşanmışlıktan sonra yalnızlığım
Anladım ki yalnızlık eşittir zaman
Anladım ki yalnızlık zaman zaman
Anladım ki yalnızlık eşittir zaman
Anladım ki yalnızlık zaman zaman
Ayna ayna söyle bana
Benden daha yalnızı var mı
Ayna ayna söyle bana
Zamanla yarışan var mı
Ayna ayna söyle bana
Benden daha yalnızı var mı
Ayna ayna söyle bana
Zamanla yarışan var mı
Takvimler bir bir dökülürken
Bir tek onu tutamıyorum
Tek isyanım var şu hayatta… Zaman
Aynaya dönüp baktığımda
Yüzümdeki çizgilerin adı
Onca yaşanmışlıktan sonra yalnızlığım
Anladım ki yalnızlık eşittir zaman
Anladım ki yalnızlık zaman zaman
Anladım ki yalnızlık eşittir zaman
Anladım ki yalnızlık zaman zaman
Ayna ayna söyle bana
Benden daha yalnızı var mı
Ayna ayna söyle bana
Zamanla yarışan var mı
Ayna ayna söyle bana
Benden daha yalnızı var mı
Ayna ayna söyle bana
Zamanla yarışan var mı
Zamanla yarışan var mı
   Ayna ayna… 
Söyle bana



SÖZ - MÜZİK: Volkan KOŞAR


   



2 yorum:

  1. 70 lerde doğmanın en kötü tarafı da 80 lerin o iğrenç modasına mazruz kalmaktır

    YanıtlaSil
  2. o zaman sizleri de 90lara bekleriz:)

    YanıtlaSil