25 Nisan 2015 Cumartesi

BİR PAZAR BRUNCH KEYFİ

    Gezmeyi,  yemek yemeyi, araştırmayı,  kesfetmeyi,  öğrenmeyi seven birisi olarak size çok güzel bir mekan hakkında bilgi vermek istiyorum.  Yaklasik 6 aydır hizmet veren Luba Lounge, güleryüzlü personeli ve lezzetli yemekleriyle,  atmosferi ile gerçekten harika bimeknaan. Gecen haftasonu kız arkadaşımı kandırarak, zorla götürmüştüm. Dönüş yolunda,söylediklerinden utanmış ve "iyiki getirdin" demişti.  Ee şekerim zevkime güvenebilirsiniz. :)

   Muhteşem bir pazar brunch keyfi icin ideal mekanlardan birisi benim için Luba Lounge. Kahvaltı benim için fazlasıyla önemli bir öğün olduğu için, fazlasıyla önem veriyorum. Evime uzak mesafe de olsa bile, benim için hiç problem değil.  Orada olmayı seviyorum.

 

Kahvaltı menüsü oldukça zengin ve fazlasıyla gözünüzde,  karnınızda doyuyor.




Öğle ve akşam yemeği seçenekleri de fazlasıyla mevcut.  Ayrıca istediğiniz alkollü ya da alkolsüz kokteyl icebilirsiniz.





Arkadaşlarınız ile nargile keyfi yapabilir,  karaoke gecesinde eğlenebilir ya da 45 likler ile geçmişe yolculuk yapabilirsiniz. Canlı müzik gecelerinde stres atabilir ve anın tadını çıkartabilirsiniz.

Keyifle gezin,  deneyin deneyimleyin. Hayat çok kısa,  tadını çıkartın.

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder