27 Nisan 2015 Pazartesi

İNSANLARIN KULLANIM KILAVUZU OLSAYDI

   Kardeşimle mobilya kurulumu yapıyoruz. Artistlik yapacak ya, kullanım kılavuzuna gerek yokmuş, kendi halledermiş. Ne de olsa erkek adam, genlerinde var odunluk. Şaka yaptım şaka :)
Tabi beceremedi, aldı kitapçığı eline, hemen yaptı, bitti.

    Bu kitapçık olmadan o mobilya yapılamaz mıydı? İllaki onun mu olması gerekiyordu? Evet o olmadan da kurulabilirdi aslında ama daha çok vakit kaybetmiş olurduk, o parça nereye takılacak, bu nereden çıktı diye, dön başa durumunu defalarca yaşardık. 

    O gece de kız arkadaşıma canım sıkılmış, üzülmüştüm söylediklerine. Acaba insanlarında kullanım kılavuzu olsa nasıl olurdu?

- Uykumdan uyandırma
- Yemeğime tuz katma
- İnsanları kullanmayı severim
- Laf sokmak favorimdir
- Eğlenmek için varım
- Evlilik tam bana göre
- Param yokken asabiyim
- Zengin değilsen yaklaşma
- Sağlam yalan söylerim
- Çabuk aldanırım
- Tam bir yalakayım

     Oooo baktım bu liste uzayım gidiyor, ben de hayallere kapıldım. Erkek arkadaşımın tek eşli olamama sorunu var ve bunu bilemiyorum. Kartında ise kocaman harflerle yazıyor. ''KUMA KABUL EDEN GELSİN'' diye. Sizce kim kabul ederdi bunu? Eminim kabul edenlerde olur ama ben kabul edemem. Benim kartımda ''TEK EŞLİ'' yazıyor çünkü.

    BKız arkadaşım çıkarları uğruna insanları kullanmayı seven birisi ve kartında yazıyor. ''HAYAT MENFAAT DÜNYASI'' Böyle bir insanla arkadaşlık yapamam ki ben :( 

     Benim kartımda yazılanlarla aynı olan insanlar yok mu? Vardır mutlaka. Onları bulmam lazım. Arayıştayım. Ama bütün özelliklerimiz aynı değilmiş, ne de olsa aynı fabrikanın ürünü değiliz.
Aynı fabrikanın ürünü olsak ne olacak ki; kardeşimle de farklı dünyalardayız.

     Ben sevmedim kullanım kılavuzunu, her şey çok sıradan. Öğrenemiyorsun, büyüyemiyorsun, duygularınla baş başa kalamıyorsun, kalbinin sesini dinleyemiyorsun. Karşındakini çözmek için heyecan bile duymuyorsun. Halbuki keşfetmek duygusu kadar insanı mutlu eden bir şey var mı? Her gün yeni şeyler keşfederek öğreniyorsun. Varsın içindeki kötü ya da boş çıksın, sen deneyim kazanıyorsun. Bu her şeye değer.



Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder