28 Kasım 2014 Cuma

MEKSİKA GÜNÜ



Vesta Event katkılarıyla ve bir Göze Şener etkinliği olan Mürekkep' te Meksika gününe bambu ağacı  bloggeri Yasemin ile birlikte katıldık. 

Meksika deyince benim aklıma ilk gelen Speedy Gonzales oluyor. Çocukluğumda kaçırmadan izlediğim harika bir çizgi film. ''Arriba arriba'' demesiyle ünlüdür hani, hatırladınız mı? :)

Kocaman yuvarlak şapkaları, kırmızı fasulyeleri, acı soslarıyla birlikte aklıma gelenler bunlar.



Güzelce hazırlanan açık büfe menüsünde karar kılamayıp, Yasemin Mexica Pan siparişi verdi. Tatlı krizine giren ben ise, sufleyi tercih ettim. (Meksika gününde sufle:) )




Yemeğimiz eşliğinde, bol kahkahalı sohbetimiz de güzeldi. Kutumu organizasyonu ise; selfie makineleri ile Meksikavari şapkalarımızı takarak poz verdik. Gözlüklerimizde tarzdı valla :)
Mürekkep, geçen hafta İtalyan mutfağı ile, bu hafta Meksika mutfağı ile bizleri yeniliklerle buluşturdu. Kendinizi evinizde hissedebileceğiz, keyifli bir mekana her zaman varım, diyenlerdenseniz sizlerde gidip görmelisiniz.





Chili kırmızı biberleri sevmiyorsanız, kırmızı fasulyeleri tercih edebilirsiniz. Hem sağlık açısından da faydalıdır. Salatalarınızda,yemeklerinizde kullanabilirsiniz.
Güzel bir akşam ardından beni kırmayıp gelen arkadaşım Yasemin' e, bu güzel etkinliği hazırlayan Vesta Event' e, ev sahipliği yapan Göze' ye çok teşekkür ediyorum.

Değişik kültürlerle buluşmaya devam :)

Mürekkep' e nasıl gidilir:
Şişhane durağında inerek, Taksim tarafına yürüyorsunuz. 150-200 metre sonra sağda karşınıza çıkıyor :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder