12 Mart 2014 Çarşamba

SAĞLIKLI BESLENME ZAMANI

     Biz bayanların mutlaka vermek istediği kiloları vardır. 2 kilo da olsa o gidecektir. Bu zayıflama hevesi de neyin nesiyse artık.. Tamam benimde vermeye çalıştığım bir kaç kilom var ama veremiyorum. Sanırım vermek istemiyorum.. Söylensem de, kıyafetlerimin içine girmeye zorlansam da, ayvadan biraz büyük göbeğim olsa da, mutluyum, barışığım ben kendimle..




(Yalan, kendini kandırma Esra)

    Masa başı iş yaptığım için, hava soğuk olduğundan hareket alanım kısıtlandığı için, tatlı delisi olduğumdan, kışın kilo veremiyorum. Genellikle de oturan yerlerimde ve göbeğimde birikimler oluyor. :(

    Suç içsem yarıyor diyemeyeceğim, çünkü atıştırmalıklar yüzünden kilo alıyorum. Genetik bir armut vücut yapısı olunca da, biraz kilo almak ve boy uzunluğuyla alakalı olarak da, neyse yani kilo vermek zorunda mıyım canım.. 

Evet!

    Zaten çikolata yediğim için, onun içindeki yağlar direk popo da toplanıyormuş. Bunu öğrendiğimden beri daha çok yer oldum sanırım. Ya da her yediğimde aklıma gelmesinden kaynaklanıyor.

   ''Hiç boğazın boş durmuyor Esra'' diyenlere sadece gülücük atıyorum ve onlarla da paylaşıyorum. Kilolar paylaşılınca güzel :) 




    Pazartesi diyete başlarız. Biz klasik Türk kadınıyız :)
Sendrom, stres, trafiktir derken öğleden sonra ruhumuzu satarız. Neyse deriz, bugünlük böyle oldu, yarına devam ederim. Yarın da mutlaka bir doğum günü vardır, pasta kesilir, çarşamba iş arkadaşınız kek-börek getirmiştir, perşembe annemiz en sevdiğimız ve en kalorili yemeği yapmıştır. Ve hafta bitmiş, diyet yalan olmuştur.




    Ben diyete başlayınca çok daha fazla acıkıyorum. Normalde yemediğim, aklımda olmayan şeyleri canım istiyor. Ne perhiz ne lahana turşusu. Aş eriyorum sanki. Aman Allahım.. Ekmek arası sucuk yiyen biri olmadığım halde, canım nasıl çekti anlatamam size. Dayanamadım akşam eve gidince yapıp yedim. Tabi ki; yedikten sonra hem mutluluk hazzı, hem de pişmanlık.. İki duyguyu bir arada yaşamanın nasıl bir duygu olduğunu benim gibi olanlar çok iyi anlar.
Ve şuan da karar verdim.. Diyet yapmayacağım, ''Sağlıklı'' besleneceğim. Doğal olarak da beynim, sürekli açlık hormonu salgılayamayacak. Ve diyete yani sağlıklı beslenmeye başlamanın günü olmasa da, uzmanlara kulak veriyorum ve çarşamba günü haftanın ortası yani bugün başlıyorum.

    Sabah düzenli bir kahvaltı, öğlen sağlıklı yemekler akşam da hafif atıştırmalıklar. Öyle gün içerisinde abur-cubur atıştırmak da yok. Elma, havuç ve biraz ceviz-badem-fındık yiyebilirim. Yeşil çay içmeye devam ediyorum ve bol su içmeyi de bırakmıyorum.




     Siz de hazırsanız, ''Sağlıklı Beslenme'' ye başlayalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder