10 Mart 2014 Pazartesi

BUGÜN NE GİYSEM!

Dolabımız da kaç çeşit kıyafetimiz olursa olsun, kaç tane ayakkabımız olsa da, mutlaka bir taneye daha ihtiyacımız vardır. İndirim sloganı, bizim gülümseme, mutluluk sebebimizdir.
İndirimden aldım bunu, normalde 100 TL ama ben 20 TL ödedim. Yaşasın 80 TL kardayım. 
Gördünüz mü? Küçücük şeylerden mutlu oluyoruz biz bayanlar.

Doğum günü, düğün, nişan, eğlence ise bitmeyen etkinliklerdir ve başımızın ağrımasına sebep olur. Ne giyeceğim ben yaaaa :(

Halbuki dolapta yığınla kıyafet var.
Asıl sorun şu: ben bunu geçen sefer düğünde giydim. Fotoğrafları da çektirdim, sosyal medyaya da ekledim.
Heh şimdi bunu bir daha giyemem ki! Bütün herkescikler gördü.





Hayır yani, ben sıradan bir vatandaşım. Zümrüt Taşkıran, Bihter Ziyagil miyim?
Hem sahneye de çıkmıyorum ki!
Çevremde dolaşıp duran kameralar da yok!
Günün, haftanın rükuşu da seçilemem.
Bu kıyafeti geçen hafta da giymişti, sloganına sebebiyet veremem.

Ah bu sosyal medya maymuna çevirdi vallahi bizi. Sanki her gün işe giderken, bir giydiğimizi bir daha giymiyoruz. Aldığımız maaşı da her daim kıyafetlere yatırıp, aç kalıyoruz. Biz aslında boşuna çalışıyoruz.

Belki arkadaşlarınızla aynı bedene sahip olup, değişim yapabiliyorsanız, çok şanslısınız. Duble pişti oldunuz :)




Eskiden insanlar ne kadar rahatlarmış. Bir kıyafeti kirlenene kadar giyerlermiş. Çok fazla kıyafetleri, ''bugün ne giysem'' dertleri de yokmuş. Şimdi bir kıyafeti iki gün üst üste giysen, baykuş gibi bakarlar, ya da biz öyle algılarız.
Günümüz şartları bizi mahvetti. Sosyal medya bizi bu hale getirdi.

İşimiz zor kızlar vallahi işimiz zor.
Sihirli Annem dizisindeki Betüş gibi olsak keşke ya da Selena.
Hiç derdimiz kalmasa :)




3 yorum:

  1. Aynen. Nedir bizim bu derdimiz. Victorya Becham bir kıyafeti bir daha giyme hatası yapmamak için bir bilgisayar programı yaptırmış .Uyarı veriyormuş program."Bu kıyafet daha önce giyilmişti" diye:))

    YanıtlaSil
  2. Biz kadınların en can sıkıcı problemi bu ne yazık ki:( Bi de bunlara can sıkıyoruz komik ama gerçek:)

    YanıtlaSil
  3. Kadınlar çok zeki.. Dünyayı ele geçirecek kudretleri varken onlar alışveriş yapmayı tercih ediyorlar demiş adamın biri..

    YanıtlaSil