13 Ocak 2014 Pazartesi

HEY SEXY!

   
    Hani gördüğümüzde gözümüzü alamadığımız, dönüp bi daha baktığımız yetmezmiş gibi bazılarımızın içine düştüğü taş bebeklerden yazmak istedim bugün. Girdikleri her ortamda dikkat çeken, kıyafetleri, fizikleri, bakışlarıyla  ''ben burdayım'' dedirten cinslerden.

    Erkeklerin hep özendiği kız tarzıdır zaten. Çekici olsun, taştan olsun, girdikleri ortamda özgüvenim tavan yapsın durumlarında dolanıp dursalar da, o benim her şeyim, hayatımın kadını nidalarında bulunsalar da; bir süre sonra hamam böceği gibi ortadan kaybolurlar. Bi bakmışsın başka kollarda fink atıyor, o da yetmezmiş gibi ben evlendim nidalarında bulunuyor.

    Bununla ilgili gerçekte yaşanan bir olayı da sizlerle paylaşmak istedim, ilk ağızdan.

    Hayatında  çok güzel bir kadın olan, onunla her  ortamda bulunmaktan zevk alan yakışıklı bir erkek ve aniden hiç beklemediğimiz birisiyle bir evlilik yaparak, herkesi şaşırtıyor. Bu kız neredeydi, ne zaman evlenmeye karar verdiler, neyin nesidir, kimin fesidir sorgulaması yaparken; bizim yakışıklının ağzından laf almak imkansızdı.

     Bir gün anlatmaya başladı. Eskiden beraber olduğu kadınla evlen(e)memesinin sebebini. Çevresindeki herkes, kadını için yorum yapıyordu. Çevresindeki herkesin gözü ondaydı. Güzeldi, alımlıydı ve en önemlisi de seksiydi. Göz alıcı saç rengi,ten rengi, fiziği, makyajı, kıyafeti.
 
    Ailem kendine yakıştıramadı ve benim kıskançlığım, öz güvensizliğim yüzünden tartışmaya başlamıştık. Ufacık şeyler yüzünden onu kırıyordum, kavgalarımız her geçen gün çekilmez bir hal alıyordu. O da anlam veremiyordu yaptıklarıma. Sonunda ayrılmaya karar verdik.

    Harika bir cinsel hayatımız vardı, doyumsuzluğu doruklarda yaşıyorduk. İkimiz de birbirimizin ne istediğini, zevklerini bilirdi ve bu bizi bir bütün kılıyordu. Eskiden küçük tartışmalarımızı, sinirimizi sevişerek unuturduk. Sevişirken birbirimizden intikam alır gibiydik, içimizi dökerdik. Ve en güzeli de kan ter içindeki halimizle; birbirimize sarılarak uyurduk. Bir gün düşünmeye başladım. Gün gelirde, ona yetemezsem, onu tatmin edemezsem ne olurdu? Benden vazgeçer miydi? Başkasına gider miydi? Bu soruları hiç bir zaman soramadım ona, cevapsız kaldılar.

     Eşim gerçekten çok iyi bir insandır.Çok eski bir arkadaşımdı kendisi, beraber büyüdük diyebilirim. Ailem her zaman onun gibi bir eşim olmasını isterdi. Ailemden dolayı ve eşimin iyiliğinden dolayı evlendim onunla. Beni el üstünde tutuyor, çocuklarımızı harika bir şekilde büyütüyor, evin her şeyine yetişiyor. Dört dörtlük mükemmel bir insan. Fakat aramızda hep bir şeyler eksik. En azından ben öyle düşünüyorum. Eski sevgilimle sürekli kıyaslıyorum. Biliyorum eşime haksızlık yapıyorum ama eski günlerimi özlüyorum.

  Arkadaşım beni şaşırtmıştı fazlasıyla. Eğlenilecek, evlenilecek kızlar diye ayrım yapılmasından hiç hoşlanmasam da, gerçekler bunlardı erkek gözüyle. Çok büyük haksızlık değil miydi bu?

  Erkeklerin tabiriyle diğer nam-ı değer cici kızlar ise, evin her halini çekip çeviren, en güzel yemekleri yapan, çocuğuna annelik, kocasına harika bir eş olmaya çalışan, çevresinde hanım hanımcık olan, oturup kalkmasını bilendir. 

  Albenisi yüksek kızlar, giydiğini kendine yakıştıran, insanların onu beğenmesini en üst seviyede tutan, konuşmasıyla, bakışlarıyla, tarzıyla, minisiyle, dekoltesiyle, bilginliğiyle, belkide aptallığıyla dikkat çeken sexy kızlar. Erkeklerin iç geçirerek baktığı, arzuladığı,hep yanında olmasını istediği ama bir anda bütün düşüncelerini değiştirerek diğerine giden, sonra gittiği için pişman olup tekrar geri dönen ya da dönmeye çalıştığı kadın tarzı.
Kabullenmiştir onlar yalnızlıklarını belki de. İnsanlar onlara karşı ön yargılıdır. Sadece seks tabusunu simgelemeleri bile, çoğu insanın hazmedememe sebebidir. Onlar eş, anne, gelin adayı olarak düşünülmezler. Çünkü herkesin gözü onların üzerinde olacaktır ve insanları birbirine düşürecektir.

Buradan çıkan sonuç:
Sokakta hanımefendi, mutfakta aşçı, yatakta muhteşem bir kadın her erkeğin arzuladığı kadındır.

Hem sexy hem cici kız mı, arıyorsunuz?
Ya erkeklerin doyumsuzlukları aç gözlülükleri ne olacak? İşte onu bilemedim :)

KADIN: Sexy mi, cici kız mı?
ADAM: Elbette SEXY :)
KADIN: Hem sexy kızları beğenip, nasıl oluyor da cici kızlar ile evleniyorsunuz?
ADAM: O da Türk erkeklerinin mallığı. Sexy kızlara bakarlar, annelerine benzeyen kızlarla evlenirler.
KADIN: Peki. Siz hangisini seçtiniz?
ADAM: Bende MALım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder