13 Ocak 2014 Pazartesi

SAÇLAR HER DAİM ÖZEN İSTER

   Biz kızların makyaj kadar, hatta daha da fazla önem verdiğimiz bir şey varsa o da saçımızdır.

   Parlaklığı, şekil alması, dökülmemesi çok önem verdiğimiz kriterler arasındadır. Uzun zamandır market şampuanları kullanırım. Hangisini kullanmadım ki; hepsini biliyorum. Çoğu şampuanı bir defa kullanmış, sonra bırakmış, başkasını almışımdır.

   Tararken zorlanıyorsam, saçımda kepeklenme yapıyorsa, ertesi gün yağlanıyorsa ya da saçımı kurutuyorsa, o marka benim için bitmiştir. 
Normal saç sınıfındayım. Saçımda boya boy, röfle yok, gölge yok, perma yok.
Doğuştan sahip olduğum buklelerimin de şekil alması çok kolay oluyor. Ekstra bir şey kullanmama da gerek kalmıyor.

  Neyse bu aralar, mevsim geçişi olmadığı halde, dökülen saçlarım, kepeklerim, fazlasıyla elektriklenen buklelerim moralimi fazlasıyla bozmaya başlamıştı. Alışverişe çıkmışken Watsons' a uğrayayım dedim. Her çeşit ürünü rahatlıkla bulduğum, renkli ortamını sevdiğim, çalışanların güler yüzlü olmasının da ekstra avantajı olan bu mağazayı seviyorum. 
Şanslıydım, saç bakım uzmanı bir çalışanları vardı. Ben derdimi söyledim, oda dermanımı buldum. Ve bana URBAN Care Biotin & Keratin Dökülme Karşıtı ve Güçlendirici Serisini önerdi ve anlatmaya başladı.

Urban Care Biotin & Keratin özel geliştirmiş formülü ile saçın yeniden yapılanmasını destekler ve dayanılıklığını artırmaya yardımcı olur.
Zayıf, dökülen saçların görünümünü ve yapısını onarmaya yardımcı olur.
İçeriğindeki Biotin Vitamini sayesinde saç çıkısını destekler ve saç dökülmesinin azalmasına yardımcı olur.
Saç yapısını güçlendirir ve dayanıklılığını artırır. Tarama sırasında kırılma riskini azaltmak için Saç Bakım kreminin özel yapısı sayesinde saçları ağırlaştırmadan saç tellerinin birbirinden ayrılmasını sağlar.

Biotin Nedir?
Saçı besleyen ve güçlendiren en güçlü vitamindir. Canlı ve sağlıklı saç oluşumunu destekler.Saçlarda biotin eksikliği saç kaybı, aşırı yağlanma ve kepeklenme olarak gürülür.

Biotin Etkisi Nedir?
Saç kaybını önler.
Saçın uzamasına yardımcı olur ve uzama hızını artırır.
Saçın beyazlaşma sürecini geciktirir.
Çevresel etkenlere, boya ve fön işlemlerine karşı saçlarda koruma sağlar.
Saçı yeniden yapılandırır ve dayanıklılığını artırır.

   250 ml lik bu ürün aklıma yatmıştı. 1,5 ay gibi bir süre kullanabileceğimi söyledi. Şampuanı dışında kremi ve saç toniğini de tavsiye etti. Öncelikle şampuanını kullanmak istedim.

   Eve gelir gelmez saçlarımı yıkadım. Yıkarken bile yumuşaklığını fark ettim. Çok az kullanmış olmama rağmen, yoğun bir köpük oluşturdu ve kokusu da güzeldi. Saçlarımı tararken, dökülmenin çok azaldığını fark etmem, sempatimi bir daha artırdı ve ayrıca sabah kalktığımda buklelerim elektriklenmemişti.

Teşekkür ederim Urban. 


Teşekkür ederim Watsons.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder