18 Ekim 2015 Pazar

HAYAT BANA GÜZEL

     Hep derler bana.
"Hayat sana güzel" diye.
"Oh valla mis gibi hayatını yaşıyorsun" diye.
"Ee tabi bekarsın şimdi tadını çıkar evlenince böyle olmayacak" diye.
"Amma çok geziyorsun" diye.
"Kızım senin enerji bitmiyor mu?" diye..

    Sizin çevreniz de de varmı bunlardan. Ben onlara "negatif vampir" diyorum. Çünkü ne zaman bana böyle deseler;   bir isteksizlik, bir halsizlik söz konusu oluyor bende..
Kolumu kaldırmaya takatim kalmıyor. Enerjimi çalıyorlar. Yazılarıma bile kendimi veremiyorum.

    Şimdi düşünüyorum da, hayat bana güzel mi? Evet.
Neden mi? Çünkü hayatı yaşamayı biliyorum.
O ne demiş? 
Bu arkamdan ne söylemiş diye saçma sapan şeylerle uğraşmıyorum.
Hem neden uğraşayım ki!

    İnsanoğlu hep böyledir.  Kendi için değil başkası için yaşar.
    O ne giymiş?
    Bu ne almış?
    Bu nereye gitmiş?

   Ben kendim için yaşıyorum ve bu yüzden hayat bana güzel.

    Siz de kendiniz için yaşayın canım.  Hayat bana da size de herkese de yetecek güzellikte.  Yeter ki; kalbinizi kötülüklerle doldurmayın. Fesatlik yapmayın,  kin beslemeyin.

   Hep derim zaten; benim hakkımda ne düşünüyorsan Evren sana 2 katını hatta daha fazlasını versin. İnan ki, gözüm kalmaz.

    Çünkü ben anın değerini yaşamayı biliyorum.
Sevdiklerini kıymetini biliyorum.
Ve Rabbime bütün sunduğu güzellikler için de, ders almamı istediği için karşılaştığım durumlar için de teşekkür etmesini, şükretmesini biliyorum.

    Çok zor bir şey değil.  İnanın bana ve size yapın.

            Hayat size de güzel olsun.

     


Iyi pazarlar ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder