5 Şubat 2014 Çarşamba

SEVGİLİLER GÜNÜ

Yılın ilk ayı Ocak,
Sevgili ayı Şubat,
Kedi ayı Mart, 
Aşk ayı Kasım...

    
Ne güzel her ayın bir simgesi var özdeşleşen. Şuanda Şubat ayının ilk günlerindeyiz. Malumunuz Şubat olunca, kırmızı rengi etrafta, yılbaşı organizasyonlarından daha fazla hatta bolcana görebilirsiniz.
Kırmızı kalpler, kırmızı güller, kırmızı kutular.
Kırmızı kırmızı kırmızı.

    En iyi aşk filmleri, en iyi aşk şarkıları, en güzel melodiler, en güzel danslar. EN EN EN.


    14 Şubat güzel olmasına güzel de, sevdiğim beni tek o gün mü özel kılacak?
Yemeğe götürecek, hediye alacak, güllerle gelecek.
İstemiyorum arkadaşım istemiyorum. Benim sevdiğim adam, sadece yılda bir gün yapmayacak bunları bana. Doğum günü, tanışma yıl dönümü vs. bunlar da dahil. 
Her gün yapsın da istemiyorum ama beklemediğim anlarda yaşatacak bana mutlulukları, anın tadını.

   Ben zaten biliyorum ki! Bugün 14 şubat, biz yemeğe çıkacağız, bana hediye alacak, e haliyle bende hediye almak zorundayım. Günümüzü beraber, mutlu-mesut bir şekilde geçireceğiz vs vs.

İS-TE-Mİ-YO-RUM.

Yan cebime koymanızı da istemiyorum..

   Bütün mekanlar fiyatlara (b)indirim yapmışlar. ''İNDİRİM'' lafına aldanmayın sakın ha!          Oteller deseniz %' lik indirim uygulamışlar. Konaklama + kahvaltı, masaj paketi isterseniz ekstra. Maaşı aldık ay başı, bitti ayın ortası.

   Klasik sevgililer günü hikayesini yazmayacağım. Ne zaman başladı, kim başlattı?

  
   Merak ettiğim bir konu vardı. Kalp şekli nereden geliyor. Vücudumuz da olan kalp ile resimlerde çizdiğimiz kalp aynı değil.. Peki bu kalp şekli nereden geliyor.

   Sevgili gazeteci Haşmet Babaoğlu' nun yazısını sizlerle paylaşmak istedim. http://haber.gazetevatan.com/0/71139/4/yazarlar

  Vay anasını diyorum.. Kalp bağlantısının, kadın kalçalarıyla olan bağlantısını hiç düşünmemiştim bu zamana kadar.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder