3 Şubat 2014 Pazartesi

EGO' ma Mektup




                       Sevgili Ego'cum;

   Bu mektubu sana yazıyorum çünkü sana olan sevgimi ve saygımı dile getirmek istiyorum. Beni büyüttüğün için, kimi zaman sevip, kimi zaman delirmemi sağladığın için. Aşk ateşiyle kavrulurken, ''çok yakışıklı çocuk'' diyerek beni kışkırtmaya çalışsan da, yolda burnu havada, ukala izlenimi verdirsen de, benim cici bir kız olduğumu  ikimizde biliyoruz, öyle değil mi? Bunların hepsini benim için yaptığını biliyorum. Beni ne kadar çok sevdiğini de.
Bazı kararlar almamız gerekiyor, aptal davranıp akıllı oynamak mı? yoksa akıllı görünüp aptal oynamak mı?

     - Erkek arkadaşım geciktiğinde, ona surat yapıp, ''neredeydin?, birazdan meyve verecektim'' demek yerine;       '' Hayatım çok trafik vardı,sen trafikten nefret edersin, istersen arabayı ben kullanayım'' demeliyim.

     - Ofiste; iş arkadaşımın bir hatasını gördüğümde, herkesin içinde ''Sen nasıl böyle bir hata yaparsın, git karşımdan'' demek yerine; onu bir çaya davet edip, sakince hata yaptığını,bundan sonra daha dikkatli olması gerektiğini söylemeliyim.

     - Evinde eşiyle,annesi yada babasıyla tartışmış, belkide bekarlığın canına tak ettiği insanlar vardır çevremizde. Ellerindeki stres topunu bize fırlatırlar. Bunlar hayatımızda her daim olduğu takdir de en güzeli onları kaile almamayı denemeli veya sadece bir tebessüm yapmalıyım. (ben senin ebeni, der gibi :) )

     -Kalabalık bir arkadaş grubu ile otururken, sevgilimin yanlış söylediği bir bilgiyi, herkesin içinde düzeltmek yerine, onun elini sıkıca tutacağım,gülücükler saçacağım etrafa. O benim sevgilim taam mı?? :)

     -Zaman benim için o kadar değerli ki; gereksiz insanlarla laf  dalaşına girerek, ne kendimi kanıtlamaya, ne de onların at gözlüklerinden hayata bakışlarını dinlemeye tahammülüm yok. Gereksiz uzayan sohbetleri sonlandırmak için yardıma ihtiyacım var Ego'cum. Bu benim, bu da senin fikrin diyerek son noktayı koymamı sağla.

     -Kime destek olsak, nasıl olsa oluyor köstek. İnsanları sadece dinlemek, çok fazla karşındaki için kendini yıpratmamak gerek. Bu konuda senin yanındayım Ego'cum.

     -Kız, erkek, baba, anne, dost, arkadaş fark etmez. İnsanlara ''HAYIR'' demeyi öğrendiğim an kazanacağım senin sayende.
         
    Aptal insana boş yere nefes tüketmek yerine, akıllı insanla bir ömür dayaşıklı dövüşmeyi severim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder