3 Aralık 2013 Salı

HADİ BİRAZ EĞLENELİM

Sabah sabah test çözmeyi sevmesem de, buna bayıldım. Ben cevapladım, şimdi sıra sizde.

v En sevdiğiniz kelime?
AŞK

v Nefret ettiniz kelime?
İMKANSIZ

v Ne sizi heyecanlandırır?
ARABA KULLANMAK

v Heyecanınızı ne öldürür?
BEKLEMEK

v En sevdiğiniz ses?
YAĞMUR SESİ

v Nefret ettiğiniz ses?
KORNA SESİ

v Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
MUHASEBE

v Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNİ OKUMAK

v Nerede yaşamak isterdiniz?
DENİZ KENARINDA BAHÇELİ BİR EVDE

v En önemli kusurunuz nedir?
KARARSIZ

v Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
ALKOL

v Kahramanınız kim?
BUGS BUNNY

v İlk aklınıza gelen küfür?
AMK

v Şu anki ruh haliniz nasıl?
KEYİFLİ

v Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
ANI YAŞA

v Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
ŞÜKRETMEMEK

v Nasıl ölmek istersiniz?
HUZUR İÇİNDE YATAĞIMDA

v Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?
BENİ ŞAŞIRTTIN


3 yorum:

  1. Merhabalar,

    Blogunuzu takibe aldım. Butiğimize bekleriz :) Güzen günlere...

    YanıtlaSil
  2. Son cevaba cok guldum cok hos olmus :))

    YanıtlaSil