1 Mart 2012 Perşembe

Özlem


Basaramadik.
Sadece yüzüne baktim.Söyleyecek birşey  bulamadim.Sadece sen degil biz basaramadik,bu iliskiye tutunamadik.
Yanağından süzülen yaşları farkedince, donup kaldim. Sen hiç ağlamazdın oysaki!
Gözyaşlarina sığınarak kaçısın, gözümün önünden gitmiyor.
Gitme demek istiyorum, diyemiyorum. Desemde çıkmayacakmış gibi geliyor sesim.
Herşeyinle kabulümsün, bütün hatalarımızı silelim.
Ne fark eder kimin hatasi fazla? Kiminki; az.
Sen benim yanimda ol.
Agladiğimda basımı yaslayabileceğim tek omuzum ol.
Hastayken basımda bekleyen sen ol.
Başbaşa yediğimiz yemekler, sadece seninle olsun.
Her güldüğümde bana eslik eden sen ol.
 Her zorluğa göğüs geren biz olmaliyiz.
Sen ve ben sadece ikimiz
Ama
Olmadi.
Biz bunların hiçbirini yapamadık.
Bunca yıllık beraberliğe dair.
Neden olmadı?
Bilemiyorum.
Sorgulayamiyorum.
Sen beni, ben de seni bu kadar yürekten bilirken,
Biz yürütemedik.
Hep hatalarla doldurduk hayatımızı.
Başka limanlara sığındık.
Biz yapamadık.
Çok geçmedi gidişinin ardından, ben seni nasıl özledim bir bilsen!
Elimde sana ait gömleğin var ve ben kuzumun kokusunu içime çekiyorum.
Kuzumun kokusu bu benim,
Yıllarımı adadığım, yanındayken huzuru bulduğum.
Yerine kimseyi koyamayacağım kuzumun kokusu.
Nasıl özlüyorum ah bir bilsen.
Hani gözlerine baktığımda, gözbebeklerinde görürdüm ya kendimi. Sende derdinki; kalbimin en derin yerinde saklıyorum seni, kimseler alamaz oradan.
Sendeki yerimi özledim ben.
Ölüm ayırana kadar tek sen, sadece SEN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder