16 Eylül 2016 Cuma

GÜLE GÜLE YAZ



  


Son sıcakların tadını çıkardığımız şu günlerde, sonbahara adım adım yaklaşıyoruz. Havalar biraz serinlemeye başladı ve daha da serinleyecek. Yağmurlar yağacak ve damlaları hissedeceğiz. Çayımızı kahvemizi alıp dışarıyı izleyeceğiz. Her gelen günün, mevsimin tadını yaşıyoruz. Ben de yapmak istediklerimi planladım. Belki sizler için de ilham verir, ne dersiniz?

  • Yazdan kalma günlerin tadını çıkartın eve kapanmayın.
  • Boğaz turu yapın. 
  • Adalar gidin, yürüyün. Bol bol temiz havayı içinize çekin. 
  • Doğa ile konuşun.
  • Alın çayınızı - kahvenizi deniz kenarına oturun. 
  • Anın tadını çıkartın. 
  • Dökülen yaprakları elinize alıp hissedin, yürüyün.
  • Sonbahar yaklaşırken adım adım planlarınızı yapın.
  • Giymediğiniz kıyafetleri ayırın, ihtiyacı olanlara verin.
  • Sizi rahatsız eden çöplerden kurtulun. Eski fotoğraflar, eski eşyalar, eski eski eski ne varsa çıkarın hayatınızdan.
  • Gelecek seneki tatiliniz için, kumbaranız olsun ve para biriktirin.
  • Çok istediğiniz yabancı dili öğrenmek için, dil kursuna yazılın.
  • Hayatınızı planlayın, hedeflerinizi yazın.
  • Spora başlayın. Bunun için önümüz kış diyerek, boş vermeyin. 
  • Sağlıklı beslenmeye çalışın.
  • Öğrenmek istediğiniz hobi kursunu araştırın. Hem belediyelerin hem de İsmek' in bu konuda çok fazla avantajları var. Yeter ki; isteyin.
  • Ücretsiz olarak kurslara katılabiliyorsunuz. Tabi ücretsiz diye de gidip istemediğiniz bir branş seçmeyin. Asıl amacınız neyse onu bulun.

Keyifle okuyun & sevgiyle kalın :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder