20 Mart 2016 Pazar

ŞUBAT AYINDA NELER İZLEDİM?

   Ülkemiz zor günlerde.. İnanıyorum ki; bugünler geride kalacak. Bugünlerde tek yürek olmamız gerekiyor, sımsıkı kenetlenmemiz, birbirimize destek olmalıyız. Biz Türk milletiyiz ve bu ülke bu günlere gelene kadar ne zorluklardan geçti, ne sınavlar verdi. Birbirlerine sırtını dönmeden yaptılar, birlik ve beraberlik bugünler içindir. Dualarımızı da eksik etmeyelim.

  Pazar günü en sevdiğim günlerden birisi, Bugün de, sizler için şubat ayında izlediğim filmleri paylaşmak istedim. Bahar depresyonu yaşıyor ya da hafif gribal enfeksiyonda iseniz;  pazar gününüzü kendinize ayırmak istiyorsanız, buyrun benim film önerilerime bir göz atın.

  Keyifle izleyin, mısır patlatmayı da unutmayın :)




1- BURNT / ÇOK PİŞMİŞ : Bradley Cooper severler için tam size göre bir film. Kötü alışkanlıklarının esiri oldukça hayatını yönetemeyen bir adam Ve bir gün bir karar verir. Kötü alışkanlıkları peşini bırakacak mıdır? Yoksa o kendine verdiği sözü tutabilecek midir? Başarı hikayesi size de ilham verebilir.






2- MEZARINA TÜKÜRECEĞİM : Ben korku filmi izlemeyi seven birisi değilim. Eğer içinde bir de gerilim varsa, inanın hiç bana göre değil. Bu filmi ise heyecanım yüzünden izledim. İzlerken gerildim, pes etmedim. Tecavüze uğrayan kızın öldüğünü sandılar. O ise, planları ile geri döndü ve tecavüzcülere öyle bir ders verdi ki! Siz izlemeden önce iyi düşünün. 3 farklı bölümü mevcuttur.






3- KAÇIŞ PLANI : Slyvester Stallone ve Arnold Schwarzenegger' in başrolünü paylaştığı bir aksiyon filmi. Kendisinin tasarlayıp inşa ettiği ve en yüksek güvenlik önlemlerinin olduğu hapishanesinin, konuklarından birisi olur. Kaçması gerekmektedir ama bu sandığı kadar kolay olmayacaktır. İki efsane bir arada, izlemediyseniz olmadı simdi?









4- KANLI ELMAS : Leonarda Di Caprio ve  Jennifer Connelly' nin başrollerini oynadığı gerilim ve drama içeren bir film. İzlerken dikkatinizi dağıtacak her şey uzak durun. Güney Afrika da paralı askerlik yapan 2 adamın yolları kesişir. Farklı yaşamlara sahip olsalarda, içlerinde bulundukları kaostan uzaklaşmaları için kanlı elması bulmaları gerekmektedir. 



5- BRIDGET JONES' UN GÜNLÜĞÜ: Bu zamana kadar bu filmi izlemeyenler varsa, ilk sırada izlememeliler. Bütün kadınların unutulmaz filmlerinden birisi. Renee Zellweger, 32 yaşında hayatına hükmetmeye karar verir. İki adam arasında kalır, yaşadıklarını günlüğünde yazmaya başlar. Seksten yemek yapmaya kadar bir çok konuda kendi hislerini yazmaktadır. Hug Grant ve Colin Firth ise bu iki adamı oynamaktadır. Her sene bir doz alınması tavsiye edilir.




 İYİ SEYİRLER :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder