3 Ocak 2016 Pazar

ARALIK AYINDA NELER İZLEDİM?

   Herkese hayırlı pazarlar :)
Pazar gününü benim gibi sevmeyenler var mı? Küçüklüğümden beri oldum olası sevmediğim gündür. Bende onu ssevmesem bile kendim adına keyifli hale getiriyorum. 

   Geçen ay neler izlemişim. Haydi bir göz atalım.

1- Çöl Çiçeği - Somali' den Amerika' ya uzanan bir yasam hikayesi. Waris Dirie'nin hayatını Liya Kebede canlandırıyor. En az kitabı kadar güzeldi.  Ama filmi izlemeden önce kitabını okumanızı tavsiye ederim. 





2- Can Dostum - François Cluzet ve Omar Sy' nin başrollerini oynadığı bu film gerçek bir hikâyeden uyarlanmıştır. Candostum kelimesinin anlamını taşıyan dostunuz var ise gerçekten şanslısınız.



3-PK (PEEKAY) - Aamir Khan hayranı mısınız? O zaman filme yorum yapmama gerek bile yok :) Hindistandaki din ve inançlar üzerine olan muhteşem bir film ve bir o kadar da düşündürücü.



4-Frida - Sanat tarihinin muhteşem insanı Frida Kahlo' nun hayatından uyarlanan film de Salma Hayek ve Alfred Molina oynamaktadır. Biyografi izlemeyi sevenler için.




5-Malefiz - Sevdiğim aktrislerden birisi olan Angelina Jolie' nin oynadığı aksiyon-fantastik karışımı bir film. İnsaİnsanlar doğuştan değil, sonradan kötü kalpli olurlar. Bunun sebebi sizce nedir? 




Iyi seyirler
Keyifle izleyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder