15 Nisan 2015 Çarşamba

ÜŞENGEÇ ŞEF VE CAFFE NERO BULUŞMASI

    Bazi insanlar, ilk görüste dikkatinizi çeker ve ondan birşey vardır sizi cezbeden. Sevgili Üşengeç Şef ile ilk olarak Bumerag etkinliğinde karşılaştık ama sohbet etme fırsatım olmamıştı. Farklı bir albeni, farklı bir tarz ve yüzünde bir gülümseme. Sonra sosyal medya üzerinden sohbet etme şansım oldu ve ben onu çok sevdik. Samimi, doğal ve canayaķın oluşu. Boşuna kanım kaynamamış. Adının üşengeç olduğuna aldanmayın, maşallahı var valla. Hamarat hamarat :)

     Geçen gün bir soru sordu ve ilk bilen 3 kişi ile Caffe Nero da güzel bir kahve eşliğinde keyifli bir sohbete katılabileceğimizi söyledi. "Ay bu fırsat kaçar mı?" Hemen atladım ve soruları cevapladım. Yaşasın hepsini bilmişim.

    Bugün Caffe Nero sponsorluğunda olan buluşmamızı gerçekleştirdik. Keyifli, eğlenceli ve bol kahkahalı sohbetimiz muhteşemdi. PR danışmanı Merve hanım ve Ayşe hanım da bize eşlik etti. Ben dahil olmak üzere toplam 3 blogger, Bengisu Başaran ve Nursen Yarıkan ile geçen güzel dakikalar. 6 bayan bir arada ve nasıl eğlenceli bir atmosfer olduğunu söylemeye gerek yol sanırım. (Kıskanmayın lütfen :) )

    Birbirinden lezzetli tatlılarımızı denedik ve kahvelerimizi yudumladık. Üşengeç Şefime ve Caffe Nero' ya bu güzel buluşmadan dolayı teşekkürlerimi bir borç bilirim. Bizim için hazırladıkları hediye paketleri de oldukça zarifti. Bir sonraki sefere güzel etkinliklerle beraber tekrar görüşmek dileğiyle.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder