15 Şubat 2015 Pazar

KADIN OLMAKTAN NEFRET EDİYORUM!

Nefret ediyorum bu ülkede  kadın  olmaktan. Ezilmekten, hor görülmekten,  aşağılanmaktan. Mini etek giysek "aranıyor";  dar pantolon giysek "kötü  kadın" imajı  taşımaktan. Namus kavramı bile sadece bize özgü iken. Ne yaşarsak  yaşayalım suçun bizde olmasından.
Tecavüze sebebiyet veren de biziz, insanların katil olmasını da sağlayan biziz. Okutulmayan, itilip kakılan cahil bir toplumu oluşturan da biziz.
Memelerimiz ve kalçalarımız bizim insan olmamızdan daha dikkat çekicidir. Biber gazı da taşısak yanımızda, kendimizi müdafaa da etsek ne fayda! Suçlu yine biz oluruz. Çünkü biz bu ülkede değersiz  insan sıfatındayız.
Erkekgillerin nefsinin  uyanmasını sağlar, 5 dakikalık  zevk uğruna canımızdan oluruz, şiddet sadece bizim içindir. Dayak yer, sesimizi çıkartamayız. Susmak zorundayız, konuşursak  eğer, bir bıçak deler vücudumuzu, bir namlunun ucundadır son nefesimiz.
Bir sapık düşer peşimize, sonu gelmeyen tacizler başlar. Korkarız konuşmaktan, biliriz ki; suç bize atılacak, kimse bizi insan yerine koymayacaktır.
Ergenliğe adım atmakla başlar cezamız. Göğüslerimiz dolgunlaşır, vücudumuz  şekillenir. Artık  bir hedefizdir, aç kurtlar sofrasında. Türkiye, cinsel açlığın Afrikası  değil  midir zaten!
Ben bu satırları yazarken, durduramıyorum gözyaşlarımı. Ne yazarsak ne imzalarsak ne kadar yürüsek de ne fayda.
Her gün  bir kadın bıçaklanarak öldürülecek.
Her gün bir kadın silahla vurulacak.
Her gün bir kadın  tecavüze maruz kalacak.
Her gün  binlerce kadın acı içinde korkuyla yaşarken bizim haberimiz bile olmayacak.
Ateş düştüğü yeri yakıyor. Lakin hepimizin canı acıyor.
Ailesinin ne çektiği, bir annenin feryadı, bir babanın gözyaşları, bir yuvanın  kahrolması. Neden? Yazık değil mi? Ne yaptı sana da bunu ona layık gördün. Ne yaptı sana da onu ölümle cezalandırdın. Ne yaptı sana be şerefsiz!
Ben de bir kadınım ve bu ülkeden bu toplumdan erkekleri egemen yapan insanlıktan tiksiniyorum.
Ve bu erkekleri yetiştiren kadını cinsel obje yapan ebeveynlerden nefret ediyorum.
Ben sadece ADALET istiyorum.
İdam gelmesi bir şeyi değistirmeyecek, onlar için kurtuluş olacak. O güzelim varlığın ne çektiğini asla bilmeyeceğiz ama ona bunu yapanlar aynısını yaşamalı.
Nur içinde yat güzel prenses.
Bu ülkede hala senin için savaşan insanlar var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder