16 Nisan 2014 Çarşamba

KIYAFETİME KARIŞMA

    Belli bir yaşa geliyorsunuz, kendinize yakıştırdıklarınız, yakıştırmadıklarınız var. Seçim sizin. İstediğiniz almakta özgürsünüz, hür iradenizle karar veriyorsunuz. Mini şortlar,    v yakalı tshirtler, etekler, taytlar giyiyorsunuz. Sonra hayatınıza giren, girmeye çalışan adam; size karışmaya başlıyor. 
- Bu etek kısa değil mi? 
- Bu bluz çok mu açık ne? 

Falan derken, hopp beyinde sinyaller yanıyor. Ya sen benimle tanışmadan önceki halim neyse, şu anda da ben oyum. Yok efendim olur mu hiç? O yoktu ama artık var ve bu ona bize karışılması hakkını veriyormuş gibi davranır. Sizi sevebiliriz, saygı duyabiliriz. Ama bizlerinde bir birey olduğunu unutmayın diyorum. Çocuk değiliz yani biz.


    Erkeklerin, bizim onlara saygı göstermemizi isterken unuttukları bir şey daha var ki; bize saygı gösterememeleri. Bir kadın, teşhir etmek için giyinmez, o kendine yakışanı giyer. Onu iyi hissettirecek, mutluluk verecek, aynadaki yansımasında gülücükler saçacak kıyafetleri sever. Tatil de, klasik takım elbise giyilmeyeceğini, iş yerine mini şortla gidilmeyeceğini iyi bilir. 


    Dışarı çıktığınızda da, sizin hoşunuza gitmeyecek bir kıyafet varsa, bakışlarınızla rencide edecek şekilde davranmamalısınız. Eğer siz akıllıysanız, oyunu kuralına göre oynarsınız.. Bilmem anlatabildim mi?

Yanınızdaki bayan, sizin kız arkadaşınızdır. Ona kim bakıyor, diyerek çevreyi süzerek keyfinizi kaçırmak yerine, o benim ''kadınım'' ve ''benim yanımda'' diye düşünerek anın tadını çıkartabilirsiniz. 

   Erkeklerin aklı genelde, bir bayan açık giyiniyorsa; ''ben bunu götürürüm'' düşüncesine sahiptir. Bu konu da ki düşüncem ise; ailede nasıl yetiştiği ile alakalıdır.

    
   Ve siz bayanlar, ''erkek arkadaşım beni kıskanıyor, beni seviyor'' düşüncesine kapılmayın lütfen. Onlar sadece EGOlarını tatmin etme derdindeler.. Onlar sadece egemenliğin onlarda olduğu düşüncesindeler.

   Bu konu uzar gider ama bence bu kadar yeter!



Kıyafetleriniz kadın olduğunuzu gösterecek kadar dar, 

hanım olduğunuzu gösterecek kadar gevşek olmalı

4 yorum:

  1. Ow, biri benim Esrami iyi kizdirmis. Kim karisiyor ki ya? Insan düsüncesini belirtebilir, bunu begenmedim, ya da hayatim sana yakismamis diye ama bunu giyemezsin dedim mi biz Ikizler burcu inadina giyeriz ki onu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ahucum birazcık kızdım.. Aslında onların söylediklerine önem vererek kendime kızdım.. Açık giyinen kızları hafif meşrep sandıkları için. Ne garip yaratıklar var dünyada.. Damarıma basmasınlar feminen kızları gibi dolanırım artık etrafta :D

      Sil
  2. sana katilmamak elde degil kadin sevgili olmadan once de sonra da ayni kadin ne degisti!! ayrica sevgililerin kiskancligini gectim diger erkeklerin teshir amacli giyindigimizi dusunmesi de mide bulandirici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekcim, teşhirci kadınlar yok değil elbetteki var. Ama herkesi aynı kefeye koyuyolar. Omuzlarının üzerindeki kürenin boş olması doldurulamaması ne kadar yazık değilmi?

      Sil