25 Nisan 2012 Çarşamba

Şükürler olsun

Bugün ayaktayim ve saglikliyim
Yeni bir güne ''gunaydin'' diyerek basladim
Güneşin doğusunu izledim
Temiz havayı soludum.
Soğuk suyu yüzüme çarptım ve ayıldım.
Rabbim sana şükürler olsun
Ailem yanımdaydı,
Onlara ''günaydın '' dedim.
Kardesimi öperek uyandırdım
Çayımı demledim
Kahvaltımı hazırladım
Masaya baktım,
Hepsi birbirinden güzel nimetler
Sicak ekmek kokusu
Rabbim sana sukurler olsun.
İşe doğru koyuldum yola
Kuslarin sesi
Kedilerin gerinmesi
Köpeklerin esnemesi
Sokaktan geçen uyuklayan insanlar
Rabbim sana şükürler olsun
Atabildigim her  adim icin
Tutabildigim guzellikler icin
Bu duydugum sesler icin
Gördüğüm güzellikler icin
Hissettigim duygularım icin
Güzel kokulari alabildigim icin
Rabbim sana şükürler olsun.
Unutuyoruz çoğu zaman seni
Adini ağzimizdan eksik ediyoruz
Sense hatirlatiyorsun kendini bize
Genede diyoruz ki;
Allah bundan büyük aci vermesin
Sana şükürler olsun Rabbim
Verdigin nimetlere
Eksik etmedigin guzelliklere
Her sabah doğan gunese
Rabbim sana şükürler olsun.

2 yorum: