2 Ocak 2022 Pazar

HOŞGEL 2022

Evet nerede kalmıştık :) Çok uzun zamandır burada yazmadığımın farkındayım, yazmayı çok istedim yazdım da fakat paylaşamadım. Nedenini bende bilmiyorum. Yazarken akıp gidiyor kelimeler, düşünerek yazıyorum evet lakin parmaklarım beynimden once yazıp kelimelere döküyor. Klavye bile geriden geliyor çoğu zaman J Ve tekrar sahnedeyim. Umarım daha disiplinli planlı bir şekilde devam edebilirim yazmaya. Bu dönemde yazmadım değil, çok yazdım. Telefonuma , kağıda, not kağıtlarına, müsveddelere, peçeteye bile yazdım. Sonra hepsini biriktirdim bir kutuda. Yazmak, varoluş eylemi benim için. Kelimelerin içinde kaybolmanın nasıl bir keyif olduğunu ancak yazanlar bilebilir. Okumak ve yazmak birbirini tamamlayan bir bütün. Once okumanız lazım, okuduklarınızı paylaşmanız lazım – kendinizle ya da arkadaşlarınızla- sonra içinizden geçen o akıntıyı kelimelere dökebilmek ise en büyük maharet. Dökmediğiniz her bir kelime içinizde bir kar topuna dönüşüp, size ağır gelmeye başlıyor. Beyniniz çok çalışıyor, sürekli düşünüyor, rüyalarınıza giriyor. Tik atmadığınız her konu nasıl çözümlenmemiş ise, yazılmayan her kelime de içinizde devleşiyor. Ve size ağır gelmeye başlıyor. Yaz diyor başla,sen ilk harfini yaz, ben sana destek olurum. Ve ilk harfi yazmamla akıp gitti kelimeler tekrar buradayım. 2022 yılı için, öncelikle herkese sağlık sıhhat diliyorum. 2 yıldır pandemi etkisinde kalan dünyamız, insanları üzen, yıpratan bu süreçte, çok acılar çektik. Kayıplarımız oldu, sürekli tedirgin bir halde yaşadık. Korktuk, korktukça girdapta boğulmaya başladık. Korkularımızdan tam kurtulduk derken başka süreçlerle karşı karşıya kaldık. Mental-ruhsal- beden sağlığımızı korumak cidden çok zordu. Biz insanlar üzgünken, mutluyken birbirmize sarılmayı,birbirimize enerji vermeyi ne kadar çok severiz oysaki! Bundan mahrum kalmamız bizi daha derin üzüntüye boğdu. Sevdiklerimizden uzakta olmak ise; daha da yıpratıcı idi. Dilerim bu yılda, son 2 yılın yaşattıklarından bir nebze olsun kurtuluruz. Gelen yıl giden yılı aratır, demeyin sakın ha! Umudumuzu korumak insan olmanın ilk önemli vazifesi J 2022 için büyük planlar yapmadım, büyük hedefler kurmadım, şöyle böyle olacak demedim. Küçük adımlarla başladığım her şeyin zamanla büyüdüğünü gördüğümden beri, tarihlerin değil asıl ‘’içindeki senin’’ hazır olduğunu farkettiğim günden bu yana, yaşam daha zevkli hale geldi. Siz planlar yaparken, hayatta size planlar yapıyordu. Çakışan planlar, sizi zor durumda bırakıyor, üzüyor ya da vazgeçmenize sebep oluyordu. Işte asıl mesele buydu; VAZGEÇME! Sen yaptığın planla ilerlemeye devam et, sorunlar karşına çıktığında çözümünde içinde olduğunu ve seni büyüttüğünü, sana yol gösterdiğini asla unutma. Kendinize değer verin, kendiniz mutlu olduktan sonra, inanın çevrenizdeki her şey daha güzel görünecek, sizin mutluluğunuz çevrenizdekilere de yansıyacak ve onlarında karanlıktan çıkmasına yol açacak. Size iyi gelmeyen, size mutsuz edenlere veda etmenin zamanı geldiyse, edin. Her şeye ‘’EVET’’ diyerek başkalarını mutlu ederken, bu durum size iyi gelmiyorsa; ‘’HAYIR’’ demeyi öğrenin. Hep iyi gün dostu olan insanlardan uzak durun. Geçmişi, sürekli temcit pilavı gibi ısıtıp ısıtıp kendi önünüze getirmeyin. Hayat devam ediyor. Dün akıp gitti, geçmiş geçmişte kaldı. Siz ne öğrendiniz asıl onu fark edin! Büyük rakamlara ulaşmak için, küçük rakamların değerini bilin. 10 kiloyu 1 ayda vermektense, 10 kiloyu 3 ayda kendinizi zorlamadan verin J Kendinizin kıymetini bilin. Zamanın kıymetini bilin. Çalışırken, emek verdiğiniz saatlerin karşılığında aldığınız paranın kıymetini bilin. Sizi seven, size iyi gelen insanların kıymetini bilin. Dünü yaşayarak, yarını düşünerek, şu an’ ı mahvetmeyin. Mutsuz olduğunuzda kabullenin o duyguyu, dibe batmaksa amacınız, buyrun batın. Lakin çıkışınız muhteşem olmalı. 2022 Hoşgel hepimize. Sağlık, mutluluk, huzur ve sevdiklerimizle beraber güzel günler geçirebileceğimiz bir yıl olsun. Gönlünüzdeki dualarınız, dilekleriniz kabul olsun. Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder