19 Mart 2015 Perşembe

İLGİ ARSIZI

Annem
Babam
Kardeşim
Erkek arkadaşım
Kız arkadaşlarım
Akrabalarım
İşim
Okulum
Sınavlar
Kısacası hayatımda bana dair olan her şey ilgi bekliyor.
İlgi
İlgi
İlgi
Peki ben yeterince ilgi gösterebiliyor muyum?
İşte bunun cevabını bilmiyorum.
Aslında bilmek de istemiyorum.
Her şeye yetişmek bu kadar zorken 24 saat bana yetmezken, kendimle nasıl ilgileneceğim.
Başkasının benimle ilgilenmesi beni çoğu zaman boğuyor. Bunalıyorum fazla ilgiden, üzerime titrenmesinden, boğuluyorum.. Dünya üzerime üzerime geliyor.
O zaman ilgilenmesinler değil mi benimle!!
İşte orada zaten içinden çıkılmayan bir durum doğuyor. Kıskançlık,  şımarıklık hali söz konusu.
Ortası var mıdır bu duygunun?
Terazi de tartılabilir miyiz?
Mesela; erkek arkadaşımız aşırı ilgiden bunalıp bizi terk etmiş olabilir mi? Anlam verebilir miyiz bu duruma? Aslında anlamsız görünse bile ne kadar anlam yüklüdür.
Peki size aşırı ilgi gösteren erkek arkadaşınız varsa o zaman ne yaparsınız? Ohh ne ala Mualla değil valla! Bence değil. Sizcesini bilemem tabiki!
Hayatta sadece siyah beyaz yok. Grilerde var olmak zorunda da.
Ne aşırı ilgiye boğalım ne de ilgiye aç bırakalım.
Bence böyle ya sizce?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder