11 Ekim 2014 Cumartesi

BEN GELDİM :)

Herkese kucak dolusu selam :)

Uzun bir süre boyunca ara vermiş olduğum, keyif aldığım, sevdiğim, yazarken mutlu olduğum bloğuma tekrar hoş geldim :)

Ara vermek zorunda kaldım, kendimce sebeplerim oldu..
Bu süre boyunca yazmaktan vazgeçmedim.
Okumaktan da..
Gezmekten de..
Düşündüm, yazdım, gezdim-tozdum, yedim-içtim..
Ve zaman zaman bloğumda paylaşacağım..

Hayat o kadar hızlı akıp gidiyor ki; zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyoruz.
Üzülüyorum aslında, evet bende bazen dakikaların geçişini sayıyorum, sıkılıyor bunalıyorum ama sonra diyorum ki kendime; ''bu kısacık hayatta neden canını sıkıyorsun, canını sıkanlara neden buyğz kadar takılıyorsun?''
Kalp kırmaya, üzülmeye-üzmeye vaktimiz yok, olmamalı da.
Hayat şartları zaten yeterince zorken, bunu daha zor hale getirmek için sanki elimizden geleni yapıyoruz..

O zaman her zaman mutlu, huzurlu olmak için elimizden geleni fazlasıyla yapıyoruz, kendimize değer veriyor ve hayatı, yaşamı seviyoruz..

Öncelikle blog yarışmamı sona erdiriyorum ve çekilişimi başlatıyorum..

Kazananları da hafta içi açıklıyorum..

Nasıl mutluyum, anlatamam size, bu cümleleri yazmak, sizlerle tekrar buluşmak bana inanılmaz keyif veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder