26 Şubat 2014 Çarşamba

ERKEK OLMAK İSTERDİM


 Nedenlerine gelelim?


  • İş yerinde arkanızdan dedikodu yapan hemcinsleri yoktur.
  • İş hayatında yükselmek için, istemediği ten kokularına katlanmak zorunda değildir.
  • Kaşım, bıyığım çıktı, derdi yoktur.
  • Tek başlarına dışarı çıkabilir, evde oturabilirler.
  • Bir kıyafeti 2-3 gün üst üste giydiklerinde, kimse lafını etmez.
  • Alışveriş de saatlerce zaman harcamaz. Beğenir, alır, parasını öder ve gider.
  • Tacize uğramak hoşuna gider..
  • Sex objesi olarak görünmek zevkli gelebilir.
  • Sabah, gece ağlamaktan şişmiş gözlerle işe gitmek çok basittir (!)
  • Sarhoş olduğunda, nerede uyandığının önemi yoktur.
  • Namus kavramı, erkekliğe özgü değildir.
  • Saçma sapan aybaşı ağrısı çekmek zorunda değil.
  • Bacaklarına dokunan sevgilisi, kıllarıyla onu kabullenir.
  • Turşusunu kurmak, deyimi bir bayana özgüdür.
  • Sabah, öğlen, gece her daim yüzü aynı renktedir.
  • Tırnağı kırıldığında, yara bandı yapıştırmak zorunda değildir.




Yok yok ben vazgeçtim. Kadın olarak çok mutluyum..

DIRDIR bana özeldir, sadece ben yapabilirim 
ve beni çekmek hiç kolay değildir.









3 yorum:

  1. Ha ha :) Sabah sabah kopardın beni :) Erkek olmak böyle bir şey demek.. Ayrıca karikatürdeki kadının kaslı dili her erkeği alt eder. Bundan eminim :)

    Fatih..

    YanıtlaSil
  2. hepsine katılıyorum ben de arada düşünmüyor değilim :)) bu arada blogdeposunda birinciliğin için kutlarım canım oyum sanaydı tebrikler:)

    YanıtlaSil