16 Aralık 2013 Pazartesi

GÜLE GÜLE 2013

     Koca bir yıl daha akıp gitti. Yeni yıla girmemize sayılı günler kala, senenin son soğuk günlerinde, sevdiklerimiz için alışveriş yaparken, yeni yıla kiminle nasıl gireceğimizi planlarken, geçen sene bizden neler alıp götürdü, bize neler kattı diye düşünürken, koskocaman bir ömür gidiyor, biz nasıl olduğunu anlayamazken.

     Seneye güzel başlamış olsam da, hastalık haberleri, sevdiğim insanları kaybetmem, ölümün soğukluğunu hissetmem, hayatıma giren yeni insanlar ve son kullanım tarihi dolan insanların gidişleriyle geçip gitti. Benim dünyamda bunlar olurken, herkesin dünyasında olanlar, kazançları ve kayıpları, yeni yıldan umutları, bütün insanların yaşadıklarıydı. 

    Ve ben biraz daha büyüdüm, tecrübe kazandım, olgunlaştım. Her sabah kalktığımda aynı gibi görünse de hayat, bir önceki günden ne kadar farklıymış aslında. Geceleri yastığa başımı koyduğumda, bir önceki gece gibi olduğunu düşünsem de, günün bana kattıklarını unutamam. Ve ben her dakika, her saat, her gün, her ay ve her yıl büyüdüm. Aynı sizin gibi.

   2014 den beklentilerim var herkes gibi.
Savaşlar olmasın, insanlar ölmesin istiyorum. En önemlisi insanlık ölmesin. Senin karnın tokken, yanındaki de tok olsun, paylaşmanın değerini bil. Sen sıcacık yuvandayken, onlar üşüyorsa; için rahat olmasın, vicdanın seni rahat bırakmasın. Huzur olsun ülkemde, mutluluk olsun dünya da!
Yüce rabbim dermansız dert vermesin, herkese şifa versin bu yeni yılda. Hep beraber el ele yürüyelim ve her zorluğa göğüs gerelim. Küçücük hediyelerle mutlu edelim çocukları. Onlar bunu hak ediyor.

    Yeni yılı evimde sevdiklerime beraber geçireceğim. Çam ağacımı da sipariş ettim, hediyelerimi de. Kestanelerimi de pişireceğim, tombalamı, sessiz sinemamı oynayacağım. 
Sevdiklerim yanımda, mutlu ve huzurlu bir şekilde; bütün dünya için barış diliyorum bu yeni yılda. Dışarı da kutlamak isteyenler ve Alex sevenler içinde Nokta Turizm' in düzenlediği yılbaşı balosuna katılabilirsiniz.


İYİ SENELER. 
YENİ YILDA HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder