22 Mart 2012 Perşembe

2012 Benim yılım

Zaman o kadar hızlı akıyor ki, akreple yelkovan sanırsınız, maratona katılmışlar. Bir yatıyorum, uykumu alamadan sabah oluyor. İşe geliyorum, 3 telefon 5 muhabbet, çay-sigara. Hopppp mesai saatimiz bitti. Eve gidiyorum, tv izlerken artık gözlerim kapanıyor.
Yarına çıkacağımızın değil garantisi, 1 dakika sonramızın ne olacağı meçhul bir dünyadayız.
Bahar mevsimi geldi, kasvetli kışın ardından. Güneşi görünce içim açıldı, şıkır şıkır giyinip, attım kendimi dışarıya. Şanslıyım, görebiliyorum, yürüyebiliyorum, duyabiliyorum. Ve şanslıyım, şuanda hala yaşıyorum ve bu güzel günü yaşamak için şansım var. Eve kapatamam kendimi, hayat bana böyle güzellikler armağan ederken.
Haftasonu evde oturmuş düşünürken; ''napıyorum ben??'' dedim kendi kendime. İzinlisin, evdesin, sağlıklısın ve böyle güzel bir günden neden kendini mahrum ediyorsun. Giydim eşofmanlarımı, taktım kulaklıklarımı çıktım dışarıya. Amaçsızca, düşünmeden, karar vermeden yürüdüm saatlerce. Nasıl mutluyum, anlatamam. Kafamın içi boş, ruhen rahatlamışım, tutulmuş bedenimin yürüyüşle kendine gelmesi, denizin kokusu derken, akşam oldu.
Güzel bir kahve ısmarladım kendime, denize nazır yudumlayarak. Eve geldiğimde okadar huzurluydumki! Kıyafetlerimi hazırlayıp, duşumu aldım ve kitabımı okuyarak uyudum.
Bugün kendime bir karar verdim, 2012 nin benim senem olacağını, daha yeni yıla girmeden söyler dururdum. Peki bunun için ne yapmalıyım, benim senem olacaksa;  göz açıp kapayıncaya kadar kısa olacaksa, boşa vakit harcayarak geçirmek istemiyorum.
Kendime bir liste yaptım, belki şuanda aklıam gelmeyen şeyler vardır elbette, aklıma geldikçe ilave edeceğim :)
- Haftasonu sabahları,çok uyuyan biri değilim zaten, kalkıp yürüyüş yapacağım.Tabi sadece haftasonu ile sınırlı kalmayacak.
-Arkadaşlıklarıma daha önem göstereceğim.Her hafta bir yer, farklı ortamlar keşfetmek istiyorum.
-Haftasonu kaçamakları yapacağım. Belki günü birlik, belki yatılı. Ama doğayla iç içe olacağım, kısa sürelide olsa.
-Arada fire verdiğim günler oluyor, kitap okurken.Artık her akşam en az yarım saat kitap okuyacağım.
-Şiir ezberlicem, sevdiğim insanlarla paylaşacağım.
-Yeni lezzetler tadacağım ,farklı mekanları araştırarak, daha önceden denemediğim lezzetler.
-Yemek yapmayı seviyorum, annemden gelen birşey belkide, elimin pratikliği ve yatkın olması. Değişik kültürlerin yemeğini yapmayı deneyeceğim.
-Haftada 2 gün sinema keyfi yapacağım. ( nede olsa genel kültür )
-2,3 ayda gittiğim hamama, her ay düzenli olarak gideceğim.
- İngilizceyi anlıyorum, konuşamıyorum ya hani; bol bol pratik yapacağım ve her gün 10 tane kelime öğreneceğim.
- Sağlıklı beslenme konusunda daha dikkatli olacağım.Çöp tenekesi gibi olabiliyorum bazen :)
-Mail atmak yerine posta kartı yazıp göndereceğim dostlarıma. Maili patlatılabilir ama kartpostalını her zaman saklayabilir :)
-Huzur evini ziyaret edip, ordaki insanları mutlu edeceğim.
-Farklı kültürleri, alışkanlıkları, zevkleri araştıracağım (google sağolsun :) )
-Her hafta bir konu hakkında araştırma yapacağım. (meraklı yönümün olmasını seviyorum)
-Sevdiklerime, süprizler yaparak onları şaşırtacağım.
-Yeğenlerime vakit ayırarak, onlarla çocuk olacağım.
-Lunaparka mutlaka gideceğim.
-Sevgilim olmasada, kendime sunduğum bütün güzellikleri kendim için yaşayacağım.
-Negatif düşünceleri çıkartacağım hayatımdan, polyannacılık oynamayacağım.''İyi düşün iyi olsun''
-Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur demiş Atamız.Spor spor spor
-Yüzmeyi bilmediğim için kendimden utanıyorum ve mutlaka öğreneceğim.
-Beni üzenleri, canımı sıkanları, varlığının bir anlamı olmayan insanları hayatımdan çıkartacağım.
-Daha çok şarkı sözü yazacağım, bunu kendim için yapacağım.
-Konserlere gidip, deli gibi eğleneceğim. Bunun için fındık kurdu arkadaşıma ihtiyacım var.Onsuz konserlerin tadı çıkmıyor :)

Şimdilik benden bu kadar :)
Yaptıklarımı,yaşadıklarımı, deneyimlerimide blogumda paylaşırım.

2012 SİZİNDE SENENİZ OLSUN MUTLAKA..
HADİ BAŞLAYIN LİSTENİZİ YAPMAYA :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder