11 Ocak 2015 Pazar

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN GÖZDE'M

Gözünüzü açtığınızda,
İlk adımı attığınızda,
Parkta koşarken,
Oyun oynarken,
Bisiklete binerken,
Çizgi film izlerken,
Ailenin dışında bir kişi daha vardır yanınızda. İlk zamanlarla birlikte hayatta tutunduğunuz insan, büyüdükçe daha çok birbirinize bağlandığınız, en zor günlerde birbirinizden destek aldığınız, mutluluğu paylaştığınız, üzgün olduğunuzda yaslandığınız bir omuz. İçinden çıkılmaz durumlarda size destek olan birisi. Dostunuz, çocukluk arkadaşınız, manevi kardeşiniz. Aranızda kan bağı olmasa bile, ona bağlandığınız, sesini duymadığınız zaman özlediğiniz, canınız sıkıldığında çılgınlık yapabileceğiniz, en özel sırlarınızı paylaştığınız ve güvende olduğunuzdan emin olduğunuz.
Kısacası sizden birisi.

O benim kardeşim, dostum, sırdaşım, herşeyim. En çekilmez olduğum zamanlarda bile bana katlanana, en zor zamanlarımda yanımda olan, delirtsem bile avazı çıktığı kadar bağıran. kızdırdığımda kaçacak delik arayan ben :)

Peygamber sabırlısın biliyorum. Çünkü bana katlanmak gerçekten zordur :)

Doğum günün kutlu olsun.
Sen benim en güzel hikayemsin, anlatabileceğim gururla.


YENİ YAŞIN SANA, 
AŞK 
MUTLULUK
SAĞLIK
HUZUR
VE BOL BOL KIYAFET GETİRSİN :)



SENİ SEVİYORUM :)

Yoksa sizin bebeklik arkadaşınız yok mu? 
aaaa olur mu canım öyle şey :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder