14 Eylül 2016 Çarşamba

YAŞASIN ALIŞVERİŞ

Biz kadınların alışveriş yapmaları için bir çok sebepleri var. 
Mutsuz oluruz alışveriş yaparız.
Stresli oluruz alışveriş yaparız.
''İndirim'' yazısına zaafımız vardır, alışveriş yaparız.
Sebep olmasa bile alışveriş yapabiliriz. 

    Her ay ufak tefek derken, bir sürü şey alıyorum. Baksan gözüken bir şey yok ama maalesef; cepten para eksildiğinde, ay sonu yaklaştığında, sinyaller verildiğinde, gereksiz yere para harcadığımı fark ediyorum.  

     Bayramdı, kurbandı, güzeldi, çok yakıştı derken bir kaç aydır alışverişe yatırmışım bütün maaşımı. Bugün bir karar aldım. Dedim ki; ''alışveriş yapmak yasaktır.'' ''Yıl sonuna kadar, ihtiyacım olan iki parça dışında hiç bir şey almayacağım.'' Bunu başarabilir miyim, inanın bilmiyorum ama bildiğim tek şey varsa; denemeye çalışacağım. Elbise tutkunu olan birisi olarak, tek sıkıntım mağazalara bakmak için bile girmemek. 


    Sene sonuna kadar alışveriş yapmazsam; kendime ödül vereceğim. 3 ay boyunca biriktirdiğim para ile çok istediğim bir şey alacağım. Henüz bunu sizinle paylaşamam.


     Kaç gündür kafamdaki soruları çözmeye çalışırken, blogger arkadaşım Selen' in çok güzel bir yazısına denk geldim. 3 ay boyunca 33 parça kıyafet ile idare etmeyi öğreneceğiz.  Ee güzel de, nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim. Buyrun, detayları buradan okuyunuz.


    Moda sürekli değişiyor, insanlar sürekli alma savaşında. Kenara üç kuruş para koyabilmek, zor bu şartlar altında. Aldığımız 3 kuruş maaş, harcadığımız ise 9 kuruş. Eskilerin deyimi ile; ''ayağını yorgana göre uzat'' tarihe karışmış. Ya ayak kısa ya da yorgan. Velhasım kelam; Ocak ayına kadar alışveriş yapmak yasak bana. Belki sizde katılırsınız bana? 


Keyifle okuyun & sevgiyle kalın.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder